Sunday, January 9, 2011

Sleeping Queen

Day 159

After our welcome dinner last night at Meat and Wine Co., I started to unpack our stuff, changed the bedsheets and by the time I was done, it was nearly 4 in the morning. I have yet to vacuum the house, clean the kitchen and toilet. This should keep me occupied for the next week. 

我睡了足足十四个钟才起床。好累哦。。。如果妈妈知道一定又要骂我!陈先生叫我 Little Miss Piggy, 睡觉功夫一级棒, 要叫我起床是件超难的事,除了Shopping, 我就爱睡觉。 冰箱里什么都没有, 所以晚餐只能吃快熟面。为了“补偿”陈先生的午餐,我去买了KFC,结果买太多,吃不完,明天晚餐有炸鸡吃咯!希望明天我会起得来去买菜。。。。。哈哈。。。

No comments:

Post a Comment